مجله دانلود
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

کلکسیون بازی سرقت اتوموبیل GTA San Andreas Collection 10 in 1

کلکسیون کامل بازی محبوب gta san andreas در یک dvd و در قالب یک پک  ۱۰ لبه عرضه شد و طرفداران این بازی رو خوشحال کرد. در این کلکسیون شما بازی محبوب gta san andrieas رو با تمامی پک ها و مد ها و ویرایشهای ساخته شده را در قالب یک بازی خواهید داشت. بیش از ۸۰ سلاح مختلف یا بیش از ۵۰۰ اتوموبیل !! یا داشتن تمامی مدلهای بازی مانند نسخه زمستانی و یا نسخه داشتان libry city یا نسخه resident evil همه و همه در این پک بازی وجود دارند.. مطمعنا طرفداران این بازی خوشحال میشوند وقتی تمامی موارد مورد نیاز بازی را یکجا دانلود کنند ان هم فقط در یک Dvd .

 

نرم افزار ویژه آموزش آسان ۲۵ زبان زنده دنیا Easy Learn 25 Languages

یادگیری زبان های رایج و زنده بین المللی برای ارتباط با مردم سراسر جهان به دلایل مختلف یکی از نیازهای امروزه هر انسانی می باشد. راه های مختلف و شیوه های گوناگونی برای آموزش زبان های زنده دنیا ابداع و پیاده سازی شده است و همچنین نرم افزارهای مختلفی از کمپانی صاحب نام نیز برای آموزش زبان منتشر شده است که هریک در نوبه خود می توانند نقش بسزایی در یادگیری زبان مورد نظر داشته باشند. علاوه بر آن دنیای اینترنت و عصر ارتباطات در قالب شبکه ای بزرگ به قدری پیشرفت کرده است که به آسانی می توانید لغات و متون مورد نظر خود را با چند کلیک ساده ترجمه کنید. ولی مهمتر از همه تسلط واقعی به زبان مورد نظر و آشنایی کامل با آن است که مد نظر هر شخص بوده و به دنبال آن سراغ آموزشگاه ها، فیلم های آموزشی و نرم افزارهای مربوطه می رود. در این پست یکی از این نرم افزارهای آموزشی که در این زمینه نیز بسیار کاربردی می باشد را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

نرم افزار Easy Language Learn 25 Languages عنوان محصولی از کمپانی EasySoft می باشد که به طور ساده و آسان به طوری که برای همه افراد با هرسطح علمی کاربرد داشته باشد به آموزش ۲۵ زبان زنده و بین المللی دنیا پرداخته است. پایگاه داده ای بسیار وسیع در این نرم افزار تعبیه شده است که شامل اصطلاحات، لغات و متون های جدید و کاربردی می باشد و منبع بسیار خوبی برای علاقمندان به یادگیری زبان های مختلف و رایج جهان می باشد. در این نرم افزار تلفظ صحیح جملات، درک درست و نحوه نوشتن زبان مربوطه نیز بررسی شده است. بیش از ۶۱۰ صفحه و ۲۲۰۰ کلمه پرکاربرد در این نرم افزار گنجانده شده است که در امر آموزش بسیار مؤثر می باشد. دستور زبان، عکس های نمایشی و فیلم های آموزشی نیز این بسته آموزشی را همراهی می کنند. همچنین در این مجموعه منابع معتبر برای آموزش بیشتر زبان مورد نظر نیز معرفی می شوند و لینک های مناسب نیز در نرم افزار وجود دارد. آموزش از طریق بازی نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد که با ارائه بازی های ساده به معرفی لغات و اصطلاحات پرکاربرد و جدید کمک می نماید. همان طور که ذکر شد این مجموعه ۲۵ زبان زنده دنیا را در صف آموزشی خود جای داده است و علاوه بر زبان انگلیسی، به آموزش زبان های فرانسوی، آلمانی، عربی، چینی و دیگر زبان ها که در ادامه مطلب به طور کامل نام برده شده است، می پردازد. هم اکنون می توانید این بسته ویژه نرم افزاری را از وب سایت کمیاب دریافت نمائید.

 

زبان های موجود در این بسته نرم افزاری :

Arabic, Czech, Chinese, Danish, Dutch, English, French, German, Greek, Hebrew, Hungarian, Indonesian, Italian, Japanese, Korean, Polish, Portuguese, Romanian, Russian, Spanish, Swedish, Tagalog, Thai, Turkish, Zulu

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

با نرم افزار واژه شناس فایل های اسکن شده را به متن تبدیل کنید

Vajeh Shenas نام نرم افزار فارسی و پرکاربردی است که متن های انگلیسی و یا فارسی را از فایل‌های اسکن شده براحتی خارج می‌نماید. به عبارت ساده تر اگر شما یک جزوه تایپ شده یا یک کتاب داشته باشید و مجبور باشید آن را تایپ نمایید ، دیگر لازم نیست اینکار را انجام دهید ، فقط کافیست آنها را اسکن نموده و بوسیله این نرم افزار فارسی و قدرتمند آنها را به متن تبدیل نمایید. این نرم افزار برای دفاتر فنی ، مغازه های خدمات کامپیوتری ، انتشارات ، دانشجویان و بسیاری از صنوف دیگر یک نرم افزار بی‌نظیر خواهد بود.

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

جامع ترین و کامل ترین مجموعه آموزشی رتوش حرفه ای Mastering Retouching سه فصل اول

معادل فارسی کلمه روتوش (Retouch)، دستکاری کردن یا همان روتوشه کردن می باشد. واژه روتوش معمولا بیشتر میان عکاسها، گرافیست ها و فوتوشاپیست ها رواج دارد، در این فن معمولا روی تصاویر اعمالی انجام می شود که باعث تغییراتی جزئی نظیر برداشتن و حذف یک خال در صورت، نازک کردن ابروها، کوتاه کردن موها و در مقیاس های بزرگتر، تغییر رنگ کامل یک عکس سیاه و سفید به رنگی، تغییر کامل یک چهره یا یک منظره و یا کارهایی از این دست می باشد. علاوه بر این رتوش جزو معدود ترفندهایی می باشد که تمامی گرافیست ها و حتی افراد مبتدی بالاخره با آن سر و کار خواهند داشت. یک روتوش ساده را به آسانی می توانید در فتوشاپ با چند ابزار ساده انجام دهید، ولی این ترفند فقط برای تغییر در عکس های ساده بوده و در واقعیت بیشتر جنبه سرگرمی دارد، حال نیاز به آموزش و تخصصی تر شدن در این امر زمانی احساس می شود که به طور مثال قصد آماده سازی آلبوم های شخصی و عروسی را به طور حرفه ای و چاپ آنها دارید. در این گونه موارد باید بیش از چند ترفند ساده آموزش دیده و در یک کلام ساده، حرفه ای تر از این ها باشید. حال باید برای حرفه ای شدن دنبال کدام مرجع رفت؟ این سوالی است که بسیاری از مبتدی ها در زمان شروع آموزش خود دارند، شاید کلاس های آموزشی بخشی از این نیازها را تأمین کنند ولی علاوه بر هزینه های هنگفت ممکن است به بخش مورد علاقه و مورد نیاز شما نپرداخته و از آموزش آن چشم پوشی کنند. پیشنهاد ما استفاده از آموزش های ویدئویی و مراجع معتبر در این امر می باشد. تیم کمیاب مجموعه ی ویژه آموزشی از استدیو Slickforce System که جزو با سابقه ترین ها در امر کارهای گرافیکی می باشد را برای شما عزیزان آماده کرده است که تحت عنوان آموزش روتوش تخصصی طی دوره های کامل و به کمک فایل های ویدئویی شما را به درجات بالاتری در امر روتوش و کار با ابزارهای گرافیکی سوق خواهد داد، و به جرأت می توان گفت جزو معدود آموزش هایی است که به طور کامل و در ۷ مرحله از مبتدی تا پیشرفته به آموزش تخصصی روتوش و کار روی تصاویر پرداخته و کاربر را آماده کار با تصاویر خواهد کرد. جالب توجه اینکه تکنیک جدیدی از دنیای روتوش توسط Nick Saglimbeni در این مجموعه گنجانده شده است که به ترمیم و بافت قسمت های غیرقابل بازگردانی بدون کوچکترین کاهش کیفیت تصویر می پردازد.

-----------------------------------------

بازی زیبای و شاهکار شکار مرغ ها Turkey Blast: Reloaded – اندروید

دانلود یک بازی جدید زیبا و سرگرم کنند برای گوشی های اندروید بنام Turkey Blast: Reloaded که در این بازی ما میتوانید توان و قدرت نشانه گیری خود را امتحان کنید شما در بازی زیبا با یک تفنگ شکاری دست به شکار پرندگان می زنید و آن ها را برای شام خود اماده می کنید که می توانید این بازی زیبا را هم اکنون در سایت کمیاب دانلود کنید و از گیم پلی ان نهایت لذت را ببرید.

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

مجموعه ای از ترانه های شاد کودکانه – خاله شادونه

در پی انتشار سریهای قبلی مجموعه ترانه های شاد کودکانه و استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان سایت از این مجموعه ها تصمیم به انتشار مجموعه ای دیگر از آهنگ های کودکانه گرفتیم. این مجموعه شامل ۱۰ آهنگ بچگانه می‌باشد که توسط مجری توانمند برنامه کودک شبکه ۲ ملیکا زارعی ( خاله شادونه‌ ) خوانده شده اند. سایت کمیاب این موسیقی های کودکانه زیبا را به تمام مادران و کودکان ایرانی تقدیم می‌نماید. امید است مورد پسند واقع گردد.

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

 

نرم افزار فارسی محاسبه وزن ایده ال بدن با فرمت فلش

Body Mass Index نام یک نرم افزار فارسی کم حجم ، پرکاربرد و جالب می‌باشد. شما با وارد کردن قد و وزن خود می‌توانید ایده‌ال ترین وزن بدن خود را مشاهده کنید و در صورتی که چاق یا لاغر باشید این برنامه میزان چاقی یا لاغری را به شما اعلام خواهد کرد.

-----------------------------------------

دانلود بهترین آهنگ های زنگ موبایل

در این مجموعه آهنگ زنگ برای موبایل هم تعدادی آهنگ موبایل با کیفیتی خوب و حجمی کم قرار داده شده است.

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

-----------------------------------------

آموزش هک و امنیت با The Web Application Hackers Handbook 2nd Edition

نسخه دوم از کتاب معروف هک و امنیت The Web Application Hackers Handbook برای کسانی که میخواهند از دنیای هک و نرم افزارهای هک و هکر آشنا بشوند جز< برترین کتاب های آموزش هک به رقم می آید. این کتاب آموزشی با داشتن بیش از ۹۱۲ صفحه به همراه آموزش ها و مثال های مختلف شما را رمز و رموز هک آشنا می کند.

  ادامــــــه مطــلـــب و دانــــــلـــود »

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 640
بازدید کل : 57538
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم